Badanie zostało przeprowadzone na grupie węgierskich respondentów.
Spot angażował respondentów emocjonalnie. Jego odbiór był bardzo pozytywny. Emocją, która dominuje w całym spocie jest radość. Jej poziom silnie wzrasta na samym początku spotu, co jest odpowiedzią na pojawienie się bohaterów – niedźwiedzi.
Również na końcu obserwujemy wzrost radości. Jest to odpowiedź na radosne zakończenie historii lepienia bałwana (mały niedźwiedź razem ze swoją mamą pomysłowo wykorzystują butelkę Coca-Coli do dekoracji). Konsumenci zareagowali pozytywnie również na hasło oraz ikonę butelki pojawiające się w ostatniej scenie. Reklama spowoduje więc silne skojarzenie pozytywnych emocji z marką Coca-Cola.
Reklama wizerunkowa marki CocaCola
Badanie zostało przeprowadzone na grupie węgierskich respondentów.
Spot angażował respondentów emocjonalnie. Jego odbiór był bardzo pozytywny. Emocją, która dominuje w całym spocie jest radość. Jej poziom silnie wzrasta na samym początku spotu, co jest odpowiedzią na pojawienie się bohaterów – niedźwiedzi.
Również na końcu obserwujemy wzrost radości. Jest to odpowiedź na radosne zakończenie historii lepienia bałwana (mały niedźwiedź razem ze swoją mamą pomysłowo wykorzystują butelkę Coca-Coli do dekoracji). Konsumenci zareagowali pozytywnie również na hasło oraz ikonę butelki pojawiające się w ostatniej scenie. Reklama spowoduje więc silne skojarzenie pozytywnych emocji z marką Coca-Cola.